מוג'ו זכתה במקום הראשון בתחרות המיתוג של ישראל
Israel's branding competition
פוסטים פופולריים
המדריך המקיף לבחירת גלידה טבעית לילדים
מדריך לקנייה נבונה של גלידות לבעלי אלרגיות
איך לאחסן גלידה בבית – המדריך המקצועי השלם
מתי הכי מומלץ לאכול גלידה במהלך היום?
הירשמו לניוזלטר של מוג’ו וקבלו הטבות מיוחדות, עדכונים על טעמים חדשים ועוד הפתעות!
!And the winner is… mojo
המותג מוג’ו, החדשני והיצירתי, זכה במדליית הזהב 🥇 בתחרות “המותג של ישראל” בקטגוריית המזון. בתחרות השתתפו מותגים גדולים ביניהם “תנובה”, “שטראוס” ועוד. אנחנו במוג’ו מאמינים בריצה מהירה למרחקים ארוכים, ועם המון מחשבה, השקעה ולב. זו רק ההתחלה. יש למה לצפות.
“מקורי נאיבי רענן – המותג מספר סיפור שאפשר היה לדלג עליו ולברוח ישירות ל׳מוצר׳ השלגונים. ובכל זאת הוא יצר חוויה שהיא גדולה מהמוצרים. זהו מיתוג.”
רגע ההכרזה:
אז מה זה בכלל mOJO?
מוג’ו זה הרגע המיוחד הזה, שהקסם פועל. הרגע הזה שאתה מוצף ברגש חזק ומהמם שממגנט אותך למעלה. מוג’ו זה הכריזמה שעוטפת אותך בצבעים, טעמים ותחושות שמרקידות את כל החושים. אז כדי שכל אחד מכם ימצא את המוג’ו שלו, פיתחנו סדרות של טעמים מפנקים, שיתאימו בול לכל אופי ואישיות.
מוג’ו – מענה מפנק מבלי להתפשר על רכיבים!
אנחנו מאמינים באותנטיות ללא פשרות. בחומרים הכי טהורים ומשובחים שהטבע מעניק. בתשוקה רבה והתמדה, אנו מקפידים על תהליך ייצור מינימליסטי וסטנדרטים גבוהים ביותר, ועל התוצאה- טעם מופלא ומסחרר.
כך נולד מוג’ו, גלידה מפירות אמיתיים וחומרים מעולים שבמעולים, המייצר חוויה ממגנטת של מרקם קרמי בטעם עשיר, ללא נקיפות מצפון. וחיוך פנימי שמוכיח לנו שוב ושוב, שהיה שווה להתעקש.