מקורי נאיבי רענן – המותג מספר סיפור שאפשר היה לדלג עליו ולברוח ישירות ל׳מוצר׳ השלגונים. ובכל זאת הוא יצר חוויה שהיא גדולה מהמוצרים. זהו מיתוג.
מה חדש: MOJO הוא מותג ארטיקים המבוסס על פירות טבעיים ורכיבים איכותיים. הסדרה מציעה 14 טעמים שונים בטעמי פירות וטעמים מיוחדים…
ארטיק כיפי ומרענן, עם מחיר קלורי שפוי (עד 85 קלוריות לסדרת הפירות, סביב 150 קלוריות לסדרת “המיוחדים”).
מטרת המותג – להכניס חדשנות מגניבה לקטגוריית הארטיקים ולהוות פינוק מרענן וטעים ללא נקיפות מצפון.
זה לגמרי מורגש שהארטיקים של מוג’ו עשויים מרכיבים איכותיים ומפירות אמיתיים, זה בא לידי ביטוי גם בטעמים היותר נפוצים כמו מנגו, תות, וגם בטעמים היותר מעניינים ומקוריים
MOJO הוא מותג ארטיקים חדשני ומגניב המבוסס על פירות אמיתיים ורכיבים מובחרים, עם קולקציה של 19 טעמים מרעננים ומפנקים. מה הטעם שלכם? בואו לבדוק.
מתוק בצורה מדויקת וללא רגשות אשם.
הנה הדבר הבא שכדאי לכם לפנות לו מקום במקפיא שלכם
הקרטיב שבסוף הפעילות:) האתר של MOJO מתאפיין בצבעוניות עזה והמון המון צילומים מהודקים ויפים.